Monday, October 11, 2010

Rindu pasti datang lagi....

Minggu ini, perasaan saya kurang tenang. Cuba mengingati kembali rasa rindu yang pernah muncul sebelum ini. Tapi, kali ini tidak sama rasanya. Kerinduan itu jauh lebih dalam. Semuanya gara-gara bakal ditinggalkan untuk satu tempoh yang agak lama.

Bermula sabtu ini, suami saya akan ke Jeddah selama sebulan. Sebulan saja pun nak kecoh? Memang sebulan saja, lepas sebulan dia akan kembali tetapi, kembalinya dia hanya 2 minggu saja (tu pun kena kerja jugak), kemudian terbang lagi ke sana selama sebulan...begitulah seterusnya selama setahun...

Apa saya & Izzat nak buat tanpa Mr. Hubby? Hari-hari minggu kami takkan sama tanpa dia. Rumah kami pun hampir siap. Bolehkah saya uruskan hal-hal renovasi rumah sendirian? Sungguh saya tak pernah menguruskan sesuatu yang besar & serius.

Tapi, demi tugasnya, saya terpaksa relakan. Pergilah sayang...jangan lupa doakan kami sekiranya ada peluang melawat rumah ALLAH S.W.T.

1 comment:

  1. sabo ek wanie..faham sgt perasaan awak..
    =( insyaallah...mgkn hikmah wat masa ni,ni adalah rezki yang terbaik tuk kehidupan dan kesenangan masa depan nti kan..hanya perlu bersabar dan berdoa segala urusan dimudahkan ye..

    pape hal,kita ada di sini..jgn segan2 cari kita.

    ReplyDelete