Tuesday, December 14, 2010

Rumah Saya...

Alhamdulillah..kami dah dapat kunci rumah baru and currently going thru renovation on the interior side only. Tapi, saya sangat tension sebab kena arrange semua benda sorang2...penat dan menyakitkan kepala. Kejar kontraktor developer untuk betulkan defect, kejar kontraktor plaster ceiling dan grill...mana nak cari perabot yang bersesuaian dan berpatutan harganya lagi...mana nak buat budget lagi...aduh...sangat penat...memang penat...

ada sapa2 tau tak kat mana nak cari modern furniture yang berpatutan? saya stress ni...

5 comments:

  1. suspen2.hehe ingat dah ada gambar. Cari perabot? mana lagi ikea la, tempat kita lepak makan karipap zaman belajar dulu ahaks

    ReplyDelete
  2. @lya : thanks lya...kalau dtg KL jemput la ke rumah ya?

    @gee : takde mood la nak letak gambar gee, bersepah2 barang kontraktor plaster ceiling tu, pening aku, janji 2 minggu siap, tak siap2 jugak. Ikea? maybe certain2 thing aku beli kat ikea kot, tapi tak semua la sebab mahal sangat...hehehe...teringat la pulak zaman2 lepak dulu ek? buka puasa pun kat sana

    ReplyDelete
  3. besnye..tak sabo nak tggu korang masuk umah.nak terjah.
    sian wanie..mmg letih.lg2 kita nk yg terbaik tuk umah kita kan..jgn tensi2 ek.slow2 je..mail tkder..jgn stress kan diri sgt

    ReplyDelete